Sunday, April 30, 2006

Når gamle flammer heller på bensin

For det er som en god virussykdom. De forsvinner for lange perioder, for så å plutselig dukke opp igjen når du minst aner det. Og mest har overbevist deg selv om at de ikke trengs.

Hva er den helvettes greia med å ikke komme over folk?

Klokka 0128 tikker første sms inn. Er du på fylla i Oslo inatt?. Han skal ha seg, tenker jeg. han har prøvd å få seg noe i hele kveld uten hell, og nå er han såpass desperat igjen at jeg er siste skanse. Høres jeg bitter ut?

Hadde jeg vært i Oslo hadde jeg vært på Møllers på tre minutter. Enda jeg lovte meg selv å styre unna etter sist gang. Dette bærer jo ingen steder Borge, INGEN steder. Men når nøden er som størst er ingenting bedre enn disse gamle udødelige evigvarende flammene. Herlig, vulgær og sjarmerende. Faen.
Jeg styrte unna igår. Det var kun fordi det ikke gikk nattbuss herfra til Oslo kl 0230. Forsøket på å ringe 177 på anropslista forteller det.

Kiss n love baybee! kos deg! Love

0 Comments:

Post a Comment

<< Home