Saturday, May 06, 2006

Tinnitusfrykt og diverse andre ting


Jord er i Tyrkia og prøver å bli neger. Jeg har vondt i begge ørene etter å ha dekka en lokal metallkonsert uten ørepropper. Prøvde ikke å se tøff ut, jeg hadde faktisk glemt dem. Da er det lite lurt å krabbe forran høytalerene for å få tatt nærbilder. Læring gjør mester. Men jeg skjønner faen ikke disse kidsa på en meter med svarte Stonegard tskjorter, ber de om å bli døve?
Mr. venn-til-eks forsetter å ringe en natt i ny og ne. Aldri før 02, aldri etter 05. Den tida man er mest hypp et nyp uten å ha fått seg noe tidligere på kvelden, er det ikke? Mener vi prata så smått om et type feie-forhold, men det får da være grenser. Hadde ihvertfall tenkt at vi skulle bumpe på hverandre på et utested eller noe i den duren først! Call girl? The fooling Luremusleague strikes back again!

Idag er det fantastisk vær. Igjen. Desto diggere å tenke på jobben på Baker'n, inne på Senteret. Fuck. Men skal jaggu meg si jeg ofrer æren på denne radiojobbinga! Heldigvis gjør sånne jobber som for eksempel i går, at jeg kan tåler mye av drittjobbing innimellom. Det koster å leve. Har jeg hørt. I kveld er det et ukjent antall små brune i cubaparken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home