Saturday, May 13, 2006

Vorspiellogg, sånn halvveis utti...

Jord: Sandefjord taper mot Brann. men livet er fortsatt verdt å leve? Fayla sørger for livlig vorspiel, hun er helt fantastisk. Har ofte lurt på hva som er med disse menneskene som alltid er i godt humør? For en kvinne. Hva skjer med fyllegrining? har hatt en lengre runde idag hvor jeg har eliminert min dårlige sider og kjenner at jeg skal lære av Fayla. Forklarer en annen gang, nå er jeg mest konsentrert på å stave riktig etter å ha motatt en liter med Famous Grouse fra Jord. Hun ble forresten nesten neger.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jeg liker ikke skjellsordene du bruker. kall henne heller "mørk" "brun" eller "farget"

3:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Loftum said...
Kvinner. Jeg sitter her, på andre siden av jorden, nærmere geografisk bestemt i Buenos Aires, og jeg skal ikke legge skjul på at gråten kiler i halsen. Over nettopp dere. Nordiske kvinner.
Jeg skal ikke underslå det faktum at jeg rett og slett nesten føler høyttidsstemning. Jeg sitter i min leilighet, klokken er 04:47, og jeg er full som en alke. Alene. Som da jeg begynte å drikke. Og dette søsterlige fellesskapet som slår meg fra andre siden av atlanterhavet lokker nesten et par romhvite tårer frem på kinn.
Stå på jenter, jeg skal følge med, som en ivrig Sherlock Holmes på damejakt, og vi vil slik alle forene under slagordet: Så lenge det finnes flasker, finnes det håp. Fred.

9:54 AM  

Post a Comment

<< Home