Saturday, May 27, 2006

Planlagte tilfeldigheter og en dråpe alkohol

SÅ er det tid for action. Prosjektet er mulig innen rekkevidde, og jeg har skaffa meg et sideprosjekt på si, dersom ting ikke ser ut til å gå min vei. For å unngå total ydmykelse. Har holdt en tilfeldig mine helt siden sist, vist meg minst mulig interessert og aner ikke om han dukker opp. Dog er sannsynligheten relativt stor, ellers hadde ikke dette blitt posta. Time will show. Irish og billig argenstinsk hvitvin skal få gjøre susen i kveld; la de planlagte tilfeldighetene styre! Med et par dråper alkohol.

Mine forslag til utslag:
I: Jeg finner han, alt går etter planen og happy ever efter
II: Jeg finner han, har ikke draget og han er redd meg etter sist gang.
III: Han dukker ikke opp, jeg finner han ikke etter å ha trålet småbyens 3 utesteder og ruller med toget til tigerstaden for bedre lykke. (her kommer sideprosjektet inn i bildet)
IV: Han dukker ikke opp, jeg finner han ikke resten av kvelden, mister toget blir grinete og ringer jord. Mye alkohol på nach.

Fortsettelse følger..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tjo og hei, det ble no paa deg.
Hilsen Interrei.
Alle har tatt turen til Vitus ved Oslo S en eller annen gang.
Klokka er ti paa fem og vi har kjoept en halv og en hel absinth pluss plommebrennvin og to liter vin.
Tjo og hei, hilsen tsjekkia.
dani, eirik, arnardo og tryggen

5:00 PM  

Post a Comment

<< Home