Saturday, August 26, 2006

skulle ikke, skulle ikke...

...men gjorde det allikevel

Velkommen til min første seriøse fylleangst i bøgda. Søster, du snakker om å bli oppgitt av deg selv? Snakker om å hive seg over? For ca 24timer siden snakka jeg flott om den nye kameraten. Hvor flott det er med venner jeg ikke har rota med, og hvilket utrolig potensiale det var i kameraten. Jepp. Skjønner hvor det bærer? Den loven opphørte ca 03 inatt. faen ta meg. Nå skjønner jeg ingenting av hva jeg gjør videre? Dette var kameraten med stor K, lenge siden jeg har hatt det så festlig med en kar. Uten å være fysisk tiltrukket, men bare ville være i nærheten, ville ha han for meg selv.
Kjempe, kjemperedd for å ha ødelagt alt. For hvis alt bare blir pinlig nå, da har jeg driti meg skikkelig ut.

Steike, så redd jeg er for seriøse ting. Livredd for seriøst å falle for noen.
Why?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

dæven døtte bøtte asså. det ordner seg hvis han ikke er en stressa kar. og det tipper jeg han ikke er, for jeg tror faktisk han er den chilleste.

2:24 AM  

Post a Comment

<< Home