Thursday, July 13, 2006

Sommer = nå


Roskilde er for lengst passert, men det har på ingen måte sommeren. Med en ukjent mengde støv av urin i lungene skal jeg hostende ta for meg resten av denne himmelske årstidens goder. Gårsdagens forsøk på å lure av en kar gensern sin på et utested i nærheten gir håp og inspirasjon til videre innsamling av trofeer. For den hettegenseren skulle jeg gjerne hatt med hjem, rosa og fin som den var. Det var heller ikke langt unna, men da måtte jeg ha tatt med hele han og det orka jeg ikke. Ikke i går. I dag har jeg lyst på en fin fyr med et morsomt hodeplagg. Og om det ikke skulle være klart; peking funker. Eller hur Hilde? Uansett, sommeren innbyr til ting jeg ikke gidder om vintern, og alt blir så meget morsommere. Ta för dig!

Sommerens goder, i tilfeldig rekkefølge:
- gutter med krøller, tskjorter og fine bukser. (gjerne med navn som Fredrik og Niklas)
- hysterisk øltørste. (og det er faktisk ikke sånn at man egentlig bare er tørst, du kan drikke så mye vann du vil, men tørst vil du fortsatt være.)
- musikk, musikk, musikk. festivaler og utendørskonserter. Snart kommer snøen og lukkede dører til innescenene.
- lange nachspiel. Å se solen står opp og at Aftenposten allerede ligger på dørmatta når du vender nesa hjem.
- grilling
- moreller

For i morra ække noen ting å grue seg til

0 Comments:

Post a Comment

<< Home